söndag

hej gosungar, tänkte slänga in nått snabbt inägg nu eftersom jag inte ha hört av mig så mycket.
ni får några tidsinställda inlägg om helgen i morgon när jag fått in bilderna på datan :)
idag har jag haft farmor på besök eftersom hon vart i creta i en vecka så hon var här och åt osv..

ikäll är de fan finalen på bb, fyfan va fort allt har gått.
hoppas och tror på att amandus vinner för han är så himla skön och har värsta respekten mot allt och alla.
men aja, i morgon är det oxå tbx till skolan som ni alla vet :(

just nu så ligger jag och sneglar på nått program medans jag
ligger och snackar med min finaste gosebjörn på skype ♥

men iallafall ni får ha en bra kväll så hörs vi i morgon.
pussis på er :)



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback