SVAR #1




svar..

HAHAja asuuumm!;)





svar..
  1. inget av de, men om man måste välja så är de nog chips?
  2. fan va svårt -.-
  3. de är la samma sak?
  4. choklad
  5. ute
  6. sommar helt klart :)




svar..
  1. jag är 16 bast
  2. HAHA skojar du? vampyrer finns ej gumman :)
  3. kolla i menyn under min bild så kanske du får svaret.
  4. huh?




svar..
  1. katy perry, fast det är många som inspirerar mig.
  2. ja de har jag la.. innan ja, denna suger!
  3. en regnig dag sitter jag mest nog inne och kollar på någon kul film/datan.
  4. en solig dag sitter jag ute och solar lixom haha?
  5. ja jag har sommarlov :)
  6. sommar jobb har jag, men dom har inte behöft
  7. inget av de.




svar..
  1. bästa är att man blir så himla glad över kommentarer, och sen att man kan skriva av sig när man mår knas.
  2. de va över att min bästa vän hade de.
  3. kommer nog blogga jävligt länge..
  4. jag vet faktiskt inte, har lixom inte tänkt på de eftersom att det är hela 1 år till för mig.
  5. ett bra minne: är nog när jag och min pojkvän blev tsm hihi
  6. ett mindre bra minne: när jag fick för mig att klippa lugg.. HAH!
  7. jag har en hund, en engelsk bulldog och han heter douglas :)



svar..
  1. ed hardy ♥
  2. hihi ja :D
 

Trackback