SVAR #2




svar..

jag går fortfarande i högstadiet, har gått om ett år haha..




svar..
  1. ja de är as coolt, dock vågar jag inte göra de.
  2. jag ska bli vill bli frisör och som jobbar med smink.. eller tatuerare, vå får se :)
  3. bloggen faktiskt
  4. flytande foundation
  5. väljer nog en massa kompisar men ingen pojkvän faktiskt. för att de är genom vänner man lärkenna nya personer




svar..
  1. har jätte många förebilder.. så kan inte säga lixom,
  2. min favorit låt är denna: klicka här
  3. proppat med bilder, tips och roligheter :)
  4. jag följerkissies, mina vänners bloggar & juliahofsweden
  5. jag använder min rosa kamera!
  6. vågar inte åka flygplan faktiskt.. fast vet inte hur de ska sluta när jag och min pojkvän ska åka flygplan till uppsala. haha!
  7. har ingen favorit film sådär, och jag älser aldrig böcker.. hinner aldrig :(
  8. ja det har jag :)
  9. vet inte vad den heter.. en sån vanlig iphone ringsignal antar jag
  10. jag har min pojkvän som bakgrundsbild hihi




svar..
  1. jag älskar att fota, hålla på med photoshop och lyssna på musik.
  2. när jag började blogga kommer jag inte ihåg, hade många bloggar som jag hade på samma gång haha.
  3. katy perry är den största.. har en massa men en utav dom.




svar..

jag är 16 & min pojkvän heter simon :) hihi visst! (den bästa bilden jag kunde hitta, dock gammal)





svar..
  1. fett coolt!
  2. någon blaning av orange/brunt, min nartuliga hårvärg och mörk brunt. och nu svart
  3. en iphone 3
  4. för de första så skulle jag ta bort alla fula ungar som mobbas, alla småkryp & sen allt krig
  5. nej
  6. sjukt rolig, min humor asså haha fast jäkligt ful om man får säga så
  7. som sagt så vågar jag inte flyga någonstans, fast har gjort men jävligt läskigt! så jeg venne..
  8. svätt?
  9. haha jadu, vet inte :(



svar..
  1. när vet jag inte.. och varför var för att min bästa vän och vänner hade de.
  2. kissies, mina vänners bloggar, juliahofsweden, dessie
  3. ja de gör jag men just denna jag har nu har inte jag gjort :)
  4. hihi ja, de är la isadora & depend
  5. jag har en hund :)
  6. dans om det nu är någon sport..?




svar..
  1. jag vill jobba som..? ehm frisör eller nån blaning av sminkning och naglar.
  2. nej
  3. jag är typ 1,77 cm
  4. jag väger inte alls mycket något runt 48 eller 50
  5. japp :p




svar..
  1. nepp men kommer hoppas jag :)
  2. min favorit parfym är christina aguileras "nya"
  3. vet jag inte
  4. HAHA kollar inte på sån skit tyvärr..



svar..
  1. venne haha?!
  2. båda är fina, mest sjukt fint med isblå
  3. jag är typ 1, 77 cm och jag skulle vart jag tycker de är sjukt fint att va lång så skulle villja varit längre.



svar..
  1. favorit film har jag ingen, gillar skräck och serier mest
  2. nee asså du jag vet inte.
  3. ROSA & SVART
  4. innan jag går och lägger mig så brukar jag smsa folk tills jag sommnar.
  5. oboy :D



svar.. tack sötnos
  1. ed hardy!!♥
  2. amä.. inget av de
  3. min bästa vän är lukas :)
  4. Pretty Little Liars
  5. har många bra, så vet inte




svar..

haha asså jag vet inte, när var de vi snackade sist? 2010? tror att vi eller jag iaf ba la av och slutade snacka och
fick andra vänner bland annat.. att jag gick om osv, sen har ingen utav oss lixom "vågat" börja skriva/prata.
men men, har änna märkt att jag inte umgås med mina andra gamla vänner längre heller. så jag vet inte.
vill gärna snacka med dig ifall du tror att jag inte vill haha :)
 

Trackback