Bulletproof



tjena tjena mitt bena.
just nu så sitter jag här och lyssnar på lite musik medans jag är ensam hemma..
har nyss pluggat fysik (som jag dock ska ha prov på tisdag!!!)

men iallafall i morgon blir det tillbaka till bajs skolan igen :(
haft världens underbaraste helg med älsklingen, älskar dig ♥


idag har jag vart hos min älsklingsmormor med simon och hela feta familjen och ätit där osv.
så har änna inte bloggat nått typ det senaste.. så.
men iallafall nu ska jag svara på era fina kommentarer och sen hoppa in i duschen :)




KOMMENTARER:
JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

snyyygg blogg!

2012-03-19 09:39:41
URL: http://josefinsdream.blogg.se/
Annika - drömmen om 11 barn (länkas framför 2000 unika)

Önskar dig en underbar måndag! Ska du göra nåt skoj?

2012-03-19 12:00:27
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback