när jag går ner, vill du ha mer



jodå! nu är man hemma alltså.
åkte till thn en sväng efter skolan och fixa lite saker osv däääär.. thihi
iallafall, nu har jag nyss duschat och ändrat lite på bloggen som ni kankse ser? :)
idag har jag typ gått runt och sätt ut som en jävla kärring.. jo, faktiskt.
orkade tyvärr inte med mitt hår i morse, så ni som såg mig (HAHA vacker syn ni fick ;))

nä men iallafall.. tror jag har öroninflammation oxå? nä, men de är lock för båda öronen.
buhuh! tack för att de är helg i morgon så min lilla pojkvän kan sköta om mig ist ♥
jaja, nu ska jag ta och göra någon mat or something och sen rensa rummet. fågelholk.se



KOMMENTARER:
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: så lite så :)

idag har jag bara varit i skolan, ska hoppa in i duschen nu sen plugga. du då? :)

2012-03-29 20:52:42
URL: http://tjejenida.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback