1år men den bästa personen i världen

alla gånger jag svikit dig, alla gånger jag fått dig må dåligt. alla gånger du fått mig skratta, alla sjuka humor kvällar.

älskling du ska veta att all tid med dig är något som jag alltid kommer bära med mig i mitt liv.
du är så otroligt jävla bra person, du är världens bästa någonsin!
ett helt jävla år, 356 dagar och jag älskar dig lika jävla otroligt mycket från första dagen vi såg varandra i ögonen.
älskling jag vet inte hur jag ska förklara med ord.. men du är någon som jag verkligen inte kan klara mig utan.
du är min prins på en vit häst och jag är din prinsessa, du är allt för mig och jag hoppas du och jag går hand i hand tills döden. för alla sagor har ett lyckligt slut 
älskling du är de finaste jag vet!




KOMMENTARER:
Julia Abrahamsson

grattis! Varför är du så sjuuukt fiiin!!!???

2012-05-26 17:31:28
URL: http://jemiax.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback