oska


hallu sötisar.
måste säga att jag aldrig blir nöjd nån gång med min design, småpill hela tiden.
men iallafall! idag har de fakiskt varit helt "ok" dag.. fick gå igenom den dumma
oskan och blixten som hållde som fan på när jag slutade skolan(såjävlaonödigt)
hihi men nu är jag iallafall hemma och som tur inte blev träffad av blixten osv ;)
i morgon blir det att klippa sig och jag vet fan inte hur, tips?

måste iaf klippa av de slitna.. omg hahah!!
men jaja sen är jag även ledig efter de & på fredag så blir en helg hos min älsklings prins 
yes yes, nu ska jag ta nått att äta.. typ nudlar.. hej-fattig-familj....?


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback