tbx från bloggpaousen

okej.. är nu tbx från bloggpaousen som har luggit inne på bloggen ett tag.
så att ni vet :)

iallafall i dag har jag bara pluggat en massa äcklig historia och teori som är sjuuukt boring!
fattar verkligen inte vad meningen är att alla lärare just nu typ pressa in massor av prov & inlämningar nu
bara för att de är sista dagen som dom lägger in betygen.
så jävla störande och patitiskt! 3 prov i morgon.. hejdå betygen.. -.

näe, men asså aldrig att jag blir lärare! fml haha.
men aya.. i morgon är de ju fredag och jag och min älskling ska dra oss till gbg efter skolan :)
sen åker vi hem till mig och sover där, hihi ♥
men som sagt, nu måste jag plugga så hinner inte direkt blogga så mycket idag, så vi hörs i morgon.


KOMMENTARER:
A ll y s a n d r a

Hoppas du har en bra dag !

2012-06-03 20:05:28
URL: http://allysandra.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback