when i'm gone

röv uppdatering, sry! igår kunde jag iallafall inte blogga för att jag var hos min farbror som sagt då, kom hem rätt sent och jag var hur trött som helst. var iallafall sjukt roligt att träffa alla mina kusiner igen.. var ett jävla tag sen :(
åt mat och skrattade ständigt sen mot slutet sjöng hampus sigström någon låt han gjort eller hur det nu va, hur bra var inte han?! :o haha nej jag är inte kär.. ;)
 
men iallafall nu så ska jag snart lägga mig i sängen och kolla klart på lol som jag har typ somnat till varje natt och inte hunnit tatta klart, så typiskt mig. idag har jag varit på något mobbat gymnasium med alla 9or. fyfan va tråkig dag. het onödig! men hoppas som sagt fredagen blir lyckad. blir att min älsklings nallebjörn kommer hit och sover hos mig antagligen, iiih längtar ♥
men aja nu ska jag ta något att äta & hänga tvätt, sen blir det sova, sjukt trött :(


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback