Godmorgon

hey goingar, vaknade nått runt kl10 av någon liten jävel spamma sönder mig med sms.. så var meningslöst att somna om igen typ. nu har jag dock hunnit städa köket med pappa och tagit på mig mysis och kollat på repsien från xfactor :)
 
igår så var min gosebjörn här och vi kollade film och gosade mihih, ni får inte veta mer ;) haha skämt åsido.
iallafall idag ska jag ligga hemma och slöa dagen lång. skulle igentligen träffat *** idag men blev ej så! men vi får se :) japp japp, nu ska jag måla naglarna och sen äta tacos, häääääärligt!
 
 
 
felicia gillar ;)


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback