fredag!

hellu sötnosar, nu har jag äntligen lov! så jävla gött :D
är på något sjukt bra humör och hela dagen idag har varit super!
slutade vid halv ett redan och efter det så städade jag hela jävla övervåningen (duktig chey) och åt glass.
sen så kom min älskling hem till mig vid 3 någon gång och höll mig sällskap hela
kvällen då mina syskon skulle på pyjamasparty, men vi kollade iallafall på harry potter och myste med tända ljus, pringles och sånt gölli göllit hihi, i love you ♥
 
nu är jag trött som ett as och ska gå och kasta mig själv i min gosiga säng och kolla på svenska hollywood fruar.
godnatt!
 
 


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback