Lördagsmys

Hej babes, just nu ligger jag brevid min kära syster och kollar på pretty little liars Har inte gjort så mycket idag förutom att hjälpa mammsi med tvätten och badat hunden. Nu är jag tvär hungrigt och väntar på att maten ska bli klar någon gång, har ju varit själv hemma istortsätt hela dagen typ. Blää det är redan söndag i morgon och då väntar prao hela veckan som sagt.. Så segt!
Men iallafall idag skulle jag igentligen dragit ut och träffat älsklingen och hans kusin men blev inte så, det är då man verkligen behöver moppe kort! Fan att jag inte skaffade det alltså -.- *suck* jaja.. Nu ska jag fortsätta se på filmen där jag var och gosa med min vovve i min fluffiga säng, pusshej :)



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback