tidsfördriv 100 frågor om mig

1. Hur gammal är du om fem år? 20år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? min syster
3. Hur lång är du? typ 1,73-76 cm tror jag.. ingen jävla aning
4. Vilken är den senaste filmen du sett? pretty little liars
5. Vem ringde du senast? ofelia
6. Vem ringde dig senast? michelle
7. Hur löd det senaste sms:et du fick senast? okej vad gölligt ;* <3
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? dom är gifta för fän ;)
10. När såg du senast din mamma? nyss
11. Vilken ögonfärg har du? lila, grön, orange, gul, rosa, japp hihi
12. När vaknade du i dag? vid 09.30
13. Vilken är din favoritjulsång? hahah ingen aning
14. Vilken är din favoritplats? i min säng
15. Vilken plats föredrar du minst? i en pringles burk?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i paradiset hoppas jag
17. Vad skrämde dig om natten som barn? att de va någon som kollade på mig i ett hörn när jag sov. 
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? min syster
19. Hur stor är din säng? 90 cm? jag vet inte?
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär äpplepaj
21. Sover du med eller utan kläder på dig? kläder på mig, alltså underkläder ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Vilka städer har du bott i? en
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? när jag vill och kan, så ja.
27. Vilken är din favoritglass? ben and jerry's helt klart!
28. Vilken är din favoritefterrätt? ehm.. det vet jag inte
29. Tycker du om kinamat? om jag gör!
30. Tycker du om kaffe? fukk kaffe
31. Vad dricker du till frukost? oboy offtast
32. Sover du på någon särskild sida? vänster
33. Kan du spela poker? haha nej
34. Tycker du om att mysa/kela? absolut
35. Är du en beroendemänniska? japp
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Ja kanske det, när jag blir äldre så
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, finska när jag vill (offtast när jag är får ont haha) & norska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en bassäng? båda
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, hårsaker och smink, för de mesta.
42. Äger du dyrbara smycken? några tror jag
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? många bra, vet inte
44. Kan du rulla med tungan? ja
45. Vem är den roligaste människan du känner? min pojkvän
46. Är du kär? som faaaaan
47. Vad har du för ringsignal? Iphones ringsignal
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? nej, vissa.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min matta
50. Flirtar du mycket? aj dönt knöv ;)
51. Kan du byta olja på bilen? hahahaha
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej men kommer att få i framtiden maybe.
53. Vilken var den senaste boken du läste? läser typ aldrig böcker
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? hahah nej
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? bandit rock
58. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper? en kod till skolinternet
59. En minnesvärd händelse i ditt liv? när jag fick träffa min syster för första gången
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? cilla 
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? en natt
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? pappa
63. Vad lyssnar du på just nu? spotify
64. Har du varit med i tidningen? Ja
65. Vad är det konstigaste du ätit? toast med jordgubbsylt
66. Vem såg dig naken senast? ingen
67. Vem ser du upp till? farmor
68. Hur imponerar man på dig? att vara sig själv och snäll, romantisk i rätt tillfälle, komma bakifrån och kramas när man minst anar det.
69. Vem ringer du när du är arg/lesen? min finaste pojkvän, michelle eller mamma
70. Har du någon piercing? öronen och haft (kommer ta igen) i naveln.
71. Din största vinst? venne
72. Civilstånd? heeeeeeeelt sjukt bra, jag älskar min pojkvän!
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook, instagram & bloggar ibland
74. Är du fåfäng? banansplit?
75. Ångrar du någonting du gjort? nej verkligen inte
76. Hur känner du dig just nu? glad
77. Vilket är ditt drömjobb? smink-grejsis i någon affär typ, eller manikyr-sak
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? åka till hollywood
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? kanin och hund
80. Berätta en sak som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag har testat röka(många-gånger-kanske) 
81. Svär du ofta? istortsätt varje dag
82. Sverige när det är som bäst? sommar
83. Kan du åka slalom? aldrig stått på skidor, så nej
84. Vad har du ätit i dag? sallad från igår 
85. Vad har du för utbildning? har inte kommit dit en 
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? mina ögon och min mage
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? lår och bröst
88. Vilken är din bästa egenskap? Skrattar ständigt 
89. Vilken är din sämsta egenskap? biter i läppen, i munnen
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? ingen aning
91. Saknar du något? ja
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? ja alltid
93. Vad gör dig ledsen? mobbning och djurplågeri
94. Vad gör dig glad? mina vänner, min familj och lite sånt
95. Har du varit gift eller förlovad? Nej
96. Vad ska du göra i veckan? praoa och åka till ullared
97. Vad är det pinsamaste du gjort? jadu, har gjort väldigt pinsamma saker i mitt lilla liv.
98. Vad har du för laster? hahahha heeeeej på dig 
99. Vad är det första du tänker på när du vaknar? "shit va är klockan?!?!?" ibland "men fan va natten gick fort"
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? äta
 
ni som orkat läsa allt skit, får en kaka titit :)


KOMMENTARER:
mimmi eriksson as milae

gud va kul, får man kopiera? :)

2012-10-26 09:30:49
URL: http://milae.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback