om helgen

hej, har inte blivit några inlägg nu det senaste.. förlåt!
men har iallafall nyss kommit hem från älsklingen, har ju varit där i helgen som sagt :)
vart så himla gött att äntligen få träffa med min sötnos som jag inte kunnat vara med på sjukt länge. (över att en person ska komma förstöra.. idiot!)
men tack för helgen btw, blev ju ett och ett annant rööööj! hahaha fyfan :D
 

 
i lördags mådde jag hur jävla semst som helst så de var liksom bara att ligga och lata sig hela dagen,
tror inte jag var själv om det heller ;)
nä! men iallafall i morse så stog jesper/simon och stekte pannkakor åt oss till frukost hihi :)
sen städade vi iordning de ststa och sen blev de hemfärd för lilla mig.
och nu har farmor vart här en stund och tjötat lite, längesen jag såg henne :(
 
men iallafall nu ska jag ta och äta något och sen tror jag fan jag ska lägga i lite hårfärg och se på Xfactor :)
puss haauj


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback