från i fredags och i morse..

hej allihopa! hela dagen i går var jag i thn. hitta massa snyggt som jag kan visa senare på bloggen.
åkte hem redan vid 5 för orkade inte gå längre, haha mitt dumma knä sa ifrån :( sen hämtade pappi mig vid göta så slapp gå hela vägen hem så det var mega gött! iallafall sen kom min älskling hem till mig runt kl 7. vart ett jävlans liv här eftersom min syster hade tjejkväll och mamma gjorde tårta etc.. så vi gick ut på altan med filtar och dricka och sånt mys! ♡
 
hihi idag vecke han mig redan vid 8!?! över att jag var tvungen att skjutsa han på cykeln ner till bussen. kul. nej!
men snäll som jag är gjorde jag det eftersom han skulle till körkortsgrejen i edet. han ska va där ända tills fem idag stackarn. sen åker han hem till mig och firar min lilla syster med släkten. detta kommer nog va en bra dag känner jag, även om jag har plugg att göra! har redan gett min syster presenten haha hon kan fan inte vänta..
 


KOMMENTARER:
Jessica

sv, tacktack! fin blogg du har sjlv :D
det är bara bra med mig, lite stressad över skolan bara. Sjd? :)

2013-04-27 15:07:25
URL: http://lifeofjk.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback