grattis mamma!

förlåt för den super dåliga uppdateringen som har varit idag. ska bli bättre på det! lovar babes..
iallafall min dag har gått ut på att sitta med snapchat, fb & wehearit idag haha jag är så himla aktiv i skolan! nej men självklart har jag jobbat också!! gick bara halva dagen idag och sedan åkte jag upp till ungdomsmotagningen i thn och satte in min P-stav. det gick bra och sånt men var så grymt närvös innan haha. sen så har min mamma fyllt år så vi åt tårta och sånt när jag kom hem! goode goode.
 
just nu så sitter jag i skype och dricker en äcklig smoothie och försöker göra den dumma matten sammtidigt.
baaaajs! vill bara gå och sova. två dagar till sen är det helg igen.
 


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback