snabbt inlägg!

hej, ett snabbt inlägg nu! ligger och kollar på vampire's diares i min sköna nybäddade säng. super mysigt! :) i morgon blir det att tagga nationella i kemi och det kommer verkligen inte funka mellan den och mig. hur fan ska jag klara..?? åh får ångest.

iallafall idag har det varit rätt go dag, den första på väldigt länge kan jag säga. är så himla skoltrött nu så det är inte sant! någon som håller med mig? ;) på onsdag ska jag upp till kära uddevalla och shoppa loss med syster och min pojkvän (känn dig tvingad, hihi!) nää haha, men iallafall nu ska jag ut med hundisen en sväng och sedan göra kvällsmat till mig själv och göra ansiktsmask! behövs.
 
 
 


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback