lördag, sorry för dålig uppdatering!



tjenare tjenare, sorry för dålig uppdatering.
har inte haft tillgång till en data på 2 dagar.. dumma -.-

men iallafall i går (fredag) gick jag med sabina och valter hem till henne efter skolan.
vi satt i hennes rum och chilla tills lilla marcus kom och underhöll oss haha :)
vid typ 5 eller 6 så åkte valter hem så vi gick med han ut osv.
sen så stannade jag där tills 11 någonting?..


bilder från skolan.



aja men aa.. idag är de lördag och inget har hänt typ.
har varit irriterad och helt förvirrad att inte kunna va inne på datan. sjukt jobbigt haha.
har vart en duktig flicka idag och röjt undan i mitt rum och lite sånt ^^
och tills nu fick datan liv i sig -.-

tihih wiho heja mig :D

iallafall nu har jag precis tripplat min syrras hår och lyssnat på hög musik och tagit kosrt osv.
fast nu börjar jag bli fett trött så funderar på att lägga mig eller nått sånt :(
jaja vi hörs i morgon och lovar att bättra på att uppdatera.


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback