seg dag!

hej hej, förlåt att de blivit svin dålig bloggning och sånt.. förstår att ni drar haha :(
näe men ja, idag har jag iallafall gått på körkurs i 3 timmar (som känndes som 6 timmar..) aja de va som sagt segt som fan och sen efter drog jag hem till mormor en stund :)
 
nu har jag nyss ätit och sitter och snackar med bästavän och kollar runt på fb osv.
saknar min pojkvän så jävulskt mycket, orkar inte att han ska va i uppsala i en vecka till...
vill att han ska va hos mig nu :(
 
*suck* asså idag är de sån här dag som man vet att ingenting kul kommer hända. så tråkigt!
så får la se någon ful film och ba ha svin trök. vad ska man göra?
 
 
 


KOMMENTARER:
SARAH CARLSTEN

Hoppas du haft en bra dag! :)

/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Svar: sv: hihi jadå, sjd? :)kram
feeilla.blogg.se

2012-07-07 18:49:23
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback