hemma från Danmark

tjarååå. nej men hej. nu är jag helt körd!! kom nyss hem från göteborg.. har ju som sagt varit i frederikshavn.
sammanlagt har jag badat i 6 timmar och har världens träningsvärk nu i ryggen(?) låren & armarna :( inte kul alls! slapp iallafall skolan idag så var glad ändå haha. i morgon kommer min sötnos hem till mig och sover här. super mysigt! har ju studiedag på onsdag bitches ;)
 
nu ska jag iallafall lägga mig i sängen och bara dö och kolla på top model som börjar om någon timme! godnatt.
lite bilder från min systers instagram osv..


KOMMENTARER:
OFELIA

Ta gärna bilderna som jag tog :tired:

2013-03-05 21:39:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback