I love you, And i swear that is true, I can't live without you



hey.
måste bara berätta om i går hos min pojkvän :)
var helt underbart roligt.
han hade fått värsta as coola mobilen! grymmt avensjuk är jag hehe ^^
(han fick den eftersom att han fyller år i morgon! ;oo)
anyway vi låg i hans säng och spelade, facebook och annat osv..
sen gick vi ut och gick omkring där på landet.
gick till en sjö som känndes förjävla långt bort -.-
fick skoskav och kännde att jag bara ville ha en rullstol eller någonting.

jaja, när vi äntligen kom till de dumma vattnet så satt vi där på en big sten.
linus tog värsta stora näven med vatten och kastade på mig på skoj -.-
sen tog vi åra skor och gick hem fast vi tog värsta omvägen!
var helt förstörd när jag la mig i hans säng.. omg haha
jaja sen på kvällen kom mamma och hämtade mig.

just nu sitter jag här i soffan med min systers fula data i knät.
gjorde precis kötbullar och makaroner till mig och henne :)
I am a master at cooking ;)
daah.. nu ska vi dra oss ut.
ses kanske i morgon efter skolan!
på tal om skolan.. fyfan vill ha länge lov -.-




KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback