svar på frågestunden #1

svar:
1. 16 år 
2. jag vet inte, det var nog för att alla andra hade det.
3. i 3 år minst
4. ja de har jag :)
5. coca cola
6. donken
7. naturgodis, börjat äckla mig av vanligt godis?
8. iphone 3 ffs ;)
9. oj, det är en massa saker! kan inte säga vilken dirr.
10. haha oj oj oj :D
11. pengar!
12. min bästa vän är michelle.
13. om man var smart så skulle man la tagit med sig överlevnads saker bara? men jag är inte smart så.. :)
14. köpt värsta huset och sen köpt röven av mig :D
 
svar: humor, utseénde, magrutor/muskler & personligheten typ?
 
svar:
1. ja jag har kille :)
2. min bästa vän är michelle
3. vem har inte?
4. haha okej? nej
5. och vart då menar du?
 
svar:
1. nej?
2. najs
3. skulle jag säkert kunna göra
 
svar: det bästa är att det är en kul grej som man själv får bestäma hur man vill ha det osv.. & det sämsta är att veta koderna hit och dit.
 
svar: 
1. meeeega käääär :)
2. hihi, ja jag är ihop med någon! ^^
3. vira & moa :)
 
1. när jag såg någon drunkna mitt framför ögonen på mig.
2. haha kul! jag hade nog sprungit runt naken i sthlm i 15 min :)
3. ingen aning
4. free my world (monstercat)
5. skulle börjat småskratta och sagt typ okej, tack eller nått sånt där :)
 
svar: ben and jerrys helt klart :)
 
svar:
1. 16 bast
2. som sagt, ja jag är otroligt kär :)
3. i min pojkvän så klart! 
4. mina närmaste vänner, min pojkvän och min syster litar jag på.
5. ja, varför inte :)
6. nej
7. att det är en kul grej man blir snabbt beroende av.
8. det var nog för att mina vänner började med det.
10. finns massor kan ej säga något!
11. hänga med vänner/pojkvän, datan, fota, fixa naglar.. osv :)
12. båda!
13. dansa
14. i helvete att jag gör :)
15. har ingen favorit typ.
16. ja :)
17. en engelsk bulldog
18. mat, en helekopter så jag kan åka tillbaka igen, bikini, solkräm, tandkräm,
19. köpa värsta huset med bilen och köpa röven av mig haha ;)
20. denna och denna låten sjuuukt goa!
21. vira (candy landy)
svar: som sagt.. jag började blogga typ för att mina vänner gjorde det osv. hm.. asså jag vet inte! någonting med hår och smink skulle jag tänka mig blir mitt jobb i framtiden :)
svar: asså jag har förjävla många favoriter när det gäller parfymer.. men en av dom som jag ÄLSKAR är nicki minajs nya parfym! love 


KOMMENTARER:
Madeleine Jonsson

Ha en fin måndag!

2012-10-29 11:38:10
URL: http://maddisenj.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback