Fredag



godmorgon kan man la säga typ haha.. vaknade klockan 3 idag!! omg :o
känns som om jag har sovit bort hela dagen.

men iallafall var ensam hemma i morse så satt och kollade på top model i mammas och pappas säng medans jag åt jordgubbskräm hahaha :)
så aa.. har inte haft orken till att fixa mig idag heller.. vem orkar lixom -.-
och snart ska jag ta och ringa någon percing studio! vet att jag redan har tjötat om de en gång men det blir aldrig av.
så hoppas det blir nästa vecka or something.

men iallafall ikväll blir det fredagsmys med tacos och godis!
vi hörs då. puss hej


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback