usch!



helluuu!
åh jäklar vilken jävla dag asså .__.
har haft/varit lite smått irriterad/migrän/mensvärk hela dagen eller nått.. fick värsta flippet
på en utav mina lärare och sen gick det över till mamma?! (blev värre efter skolan..)

är irriterad över att jag har as mycket att göra i skolan och känner mig strässad på grund av det.
på engelskan t.ex. ska vi läsa en engelsbok som är på 48725495487 sidor, biologin & matten
så lixom jag känner att jag bara vill gå och dö just nu..... -.-

har även prov i svenska i morgon, satsdelar in my ass haha.
allt på samma gång och det blir bara kaoz i mitt huvud.
inte lätt dätta asså.
så det kan bli en "no blogg dag" pågrund av skolan.. ni vet..
iallafall, förövrigt så ska jag ta det lungt och bara släppa all skit i skolan nu
på lördag/söndag när det blir att åka till skara.



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback