plugg



hellu hellu :)
just nu sitter jag och äter cornflex eller cornflakes (staving..öö??) och yoghurt haha.
har typ bara pluggat biologi sen jag kom hem..
skolan var okej fast de ända jag sa idag var VAAA?! O.o
eftersom att jag inte hörde ett skit vad alla sa (öroninflammation)
simon åkte hem innan so lektionen, så de blev ganska trist efter det hela dagen.
tänkte bara skriva att jag lever och så fortfarande..
iallafall nu tänker jag lägga mig i soffan och kolla på bb.
sen blir det att plugga igen eftersom att jag har ett jätte gulligt prov imorgon!
pusselipuss



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback