natti natti



yes, i morgon är det fredag mina vänner :D
och kommer då ha värsta tråkiga lektioner.. som idrott!
iallafall nu har jag absolut inget vettigt för mig men kände ändå att jag bara ville slänga in ett snabbt inlägg.

först vill jag bara säga att jag stör mig på mitt hår så j*ävla mycket så de går inte att beskriva :O
nästa gång då blir de fan RAKPERMANENTA SKITEN -.-

men äh.. iallafall jag och sabina vet också vem de var som avled i går :o
sjukt trevligt att få höra att han bodde precis vid marcus och att han hade småbarn med.. :(
trodde först det var någon jag kände, men det var la änna tur.

jaja nu har jag suttit och tjötat lite om ointressanta saker (haha)
nu blir det sängen nästa, börjar tidigt i morgon ♥ ..... -.-


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback