dödar tiden..

ÄRLIGHET
hur många har du varit riktigt riktigt kär i? hm.. två
vad tycker du om kärlek? lovely
när kramade du någon sist? nyss
har du svårt för att bli kär? haha nej
när fick du senast en komplimang? idag :)
har du hånglat med någon av samma kön? nej fyfan!

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? jao
playat? yes
hånglat med fler än 50 pers? haha nej
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
gjort något riktigt dumt? har väl alla typ.. så ja.
gjort något du verkligen ångrar? juu
åkt ambulans? ja
gjort något olagligt? japp
blivit polisanmäld? nej
blivit stoppad av polisen? nee
varit på polisförhör? ne tror inte det.
slagit ner någon? vettifan
skämts över dig själv? nej.
tagit droger? näe
blivit "utnyttjad" ? nepp
gråtit inför någon du tycker om? ja
misshandlat någon? omg nej

SENASTE PERSONEN SOM

sov i din säng? jag själv
såg dig gråta? vet inte, var längesen som jag grät
fick dig att gråta? ingen
du delade en cigg med? sånt gör jag då inte! smart chey ;)
du gick på bio med? lääääääängesen
Bor tillsammans med? - pappa, mamma och 2 syskon
Husdjur? - en bulldog
När är du född? - 1996
När ska du sova ikväll? - nja venne när jag är trött.. vid 12, 1 någon gång.
Duschat idag? - japp
Pussat någon idag? - nej
Vad har du ätit? - köttgryta som lunch bara
Dagens klädsel? - jeans och linne och koffta
Dagens bästa? i don't know

Dagens sämsta? - gick på stan utan smink
Dagens roligaste? - en video på min systers kompis :)
Har du många vänner? - har jag väl.
Har du pojk-/flickvän? - japp, älskar dig simon
Vem pratade du med i telefon senast? - syster
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? lukas, hej :)♥
Vem har du känt allra längst och fortfarande är kompis med? - haha oj, tror nog det är ebba och elin som vanligt ;)

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:

Saknat någon? - HELL YEEHHA
Ångrat något? - ney
Ljugit? - ljuger aldrig, så fegt
Svikit någon? - usch nej! är inte sån
Gråtit? - nej
Skrattat? - en hel del :D
slagits? no


KÄRLEK
Är du kär just nu? yes
I vem? SIMON EKDAHL/HARTMAN ♡
Har du ett förhållande? - yeh
Har du kysst någon idag? - nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - nej
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - HAHA nej är inte så omogen -.-

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ööh nej haha
Hur många har du varit kär i iår? - som sagt blev det nyss 2012 så fortfarande simon
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? min mamma var 20 kanske.. tror jag?



KOMMENTARER:
mimmi eriksson as milae

sv: nej inget alls så, bara träffa kompisar ;) sj? :D

2012-01-05 21:29:24
URL: http://milae.blogg.se/
martina

Just nu har jag 2 stycken superhärliga tävlingar i min blogg! :)



I den första tävlingen kan du vinna ett valfritt smycke från Sofie Marléne Design!

http://martinaolsson.myshowroom.se/11634/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-sofie-marlene-design/



Och i den andra tävlingen kan du vinna ett riktigt trendigt kragsmycke från designbyMW!

http://martinaolsson.myshowroom.se/11690

/tavling-vinn-ett-valfritt-kragsmycke-fran-designbymw/

2012-01-05 21:54:47
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Johanna

Sv:Helt OK att du lånade min lista btw!

2012-01-06 12:20:09
URL: http://johannaaas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback