husvagnen!

tjena här kommer lite biler ifrån när jag varit i husvagnen, ville bara säga att jag fortfarande lever och sånt där.
ajja, nu så har jag precis kommit hem och sitter just nu hos simon, eftersom han har en data som äntligen fungerar osv. :)
 
i mogon drar vi till liseberg! fyfaaan va kul de ska bli haha!!
japp, kommer inte bli så mycket bloggning i veckan.. ska antaglingen träffa lukas och alex hela helgen(?)
hatar när vissa blogggare inte bloggar på sommaren och jag är en av dom känner jag!
 
iallafall så ska vi kolla på film sånt mys snart, idag har vi inte gjort så mycket.. latat oss och passat hundar, chilledill typ ;)
haha men ni får ha en gosig kväll.
 
© instagrambild
 


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback