godnatt!

sorry att det inte blivit några inlägg sen idag och i förrgår.. har inte hunnit älsklingar! :(
idag har det varit super bra faiktiskt. åkte till thn precis efter jag kom hem från skolan typ. skulle ju till db gymnasiumet som sagt. super kul som vanligt! vill så gärna börja nu!! träffade becka där också och så åt lite och snackade och sånt där. efter sju unjefär åkte jag hem och städa etc. är hemma själv ikväll så min lilla vovve får sova med mig inatt ♥
 
äntligen fredag i morgon! så himla gött, behöver verkligen lite ledigt nu alltså.. ska nog upp till trollhättan i morgon (igen..) sen på kvällen kommer min älskling till mig och sover, hur bra? :)
nu ska jag gå och ta bort mitt smink och sen lägga mig, är hur trött som helst! godnatt.
 
 
 


KOMMENTARER:
Maja

- jadå, super! Du då? :)

2013-04-26 07:09:49
URL: http://majasundqvist.blogg.se/
Julia

sv: inte så mycket, ska ner på stan med min syster och mamma imorgon (:
Kolla hörlurar och skal till mig :D
Haft en bra fredag?
Kram :D <3

2013-04-26 19:00:44
URL: http://thisismycoollife.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback