I don't care.

Hejsan babes! Har nyss duschat och ligger nu i en nybäddad säng och ska se en på film innan jag dejtar kudden för inatt. bästa känslan ever! :)
 
Måste fan börja gå och lägga mig tidigt nu eftersom jag stressade igenom hela jävla morgonen i morse eftersom jag missade bussen så har ej sätt normal ut idag, fyfan sliten som fan och myskläder på det. Äsch! åkte iallafall med mitt hjärta hem idag. Har varit sådär "skojbitchig flickvän" mot han hela dagen i dag så fortsatte med krig och alltmöjligt när vi kom hem till honom! Haha! Sen skulle han till banken och fixa något kort osv..  :)
 
i morgon är det min älsklings dag! fredag! sååå underbart gött med helg :)
vet inte vad som kommer hända, antagligen plugga. men det får vi ta och se.. puss godnatt!
 
 


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback