nu har jag lov bitches!!

hej! åh sorry för att jag inte bloggade igår!! åkte som sagt med min bebi på fredagen där. hade sista nationella i svenska! himmla gött att ha det gjort. sen så träffade vi alex som kom med bussen, åt med dom och sen gick vi hem till alex på kvällen och packade upp all skit /datan/sladdar/osv.. :) jag slocknade redan vid två någon gång framför en film med min älsklings gosi tröja & dom små spelnördarna vid 4!! haha vilket liv! natthumor och allt.
 
yes, iallafall åkte hem när pappa slutade jobbet och har inte gjort så mycket sen dess.. tvättat osv och nu ska jag göra en ansiktsmask och kolla på melodifestivalen! i morgon kommer min pöjk hit ♥ puss sålänge
 
 


KOMMENTARER:
Anna

Den går på svt.se:)
Allt bra idag?

2013-02-09 19:26:19
URL: http://annazplace.blogg.se
Hanna

Åh vad fuskigt med lov! Tyvärr har jag två veckor kvar i skolan innan jag får sportlov :/

Sv: Nej som sagt har jag inte lov än:( Min lördag var bra :) Har du några planer inför lovet och alla hjärtansdag?

2013-02-10 09:23:03
URL: http://hanzenpanzen.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback