sommarväder !



tjenare, värsta schtek vädret idag asså..
har helt slut när jag kom hem från skolan, var så jävla varmt!
trodde att vi hade idrott i dag så jag gick med tungaste väskan ever helt i onödan.
jaja hemma iallafall nu!
åt grillat mat som pappa gjorde var sjukt yummy ;o

hade lugna och inte så värst jobbiga lektioner i dag.
sovmorgon till halv 10 så de var värsta gött :)
första lektionen var då syslöjd.. sen som vanligt cpe so -.-
lunch och sen biologi, sista lektionen musik med pernilla (
or something?).
spelade gitarr som jag värkligen känner att jag behöver sär hjälp med eller någonting -.-"
ååh suger påt!

jaja tummen upp dagen, nu ska jag sätta på mig
shorts och sen i kväll kommer släkten till moi.
vi höres ;*


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback