Torsdag



hey!
idag är de torsdag.
skolan var super, fast jag hade jävligt ont i magen ungjefär hela tiden.. annars var de bra.
tog bussen hem med iaa eftersom att sabina och michelle skulle med simon hem.
har inte gjort så mycket efter det.
suttit vid datan ett stort sätt all the time :)

iallfall, förut gick jag ut med douglas såhär runt området här.
sen kommer anton och emma och säger att sabinas systers barn är borta?!
och att hon inte kom hem efter skolan osv.. så jag ringde upp sabina fort som fan.
sen mötte jag henne & marcus vid backen så gick vi och leta efter miffot (cornelia)
jaja tog värsta långa tiden.. btw, sen hitta sabinas mamma henne vid stallet.
*suck* .. vi ses i morgon!


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback