hemlighet


hey :)
just nu sitter jag här och snackar med valter.
tänkte bara slänga in ett inlägg för jag har så himmla tråkigt  nu :)
är lite sur över att inte min pojkvän inte hört av sig på hela dagen..
(och jag kan inte eftersom jag inte har några pengar på mobilen fortfarande)

jaja.. idag har jag faktinskt inte gjort ett skit, inte ätit heller!
har lixom inte alls varit hungrig :s
bara gått runt här hemma och bara slappat på grund av allt i går.. inte haft orken till något.
iallfall ni kanske undrar vad som egentligen hände igår?
but you may not know :)
jaja nu ska jag åter igen gå och lägga mig.
vi hörs i morgon



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback