fredag



hey idag blir det att åka hem till babe vid 2
kommer åka till hans bror eller nått sånt oxå.

men iallafall vaknade nått vid 9 i dag men somnade om och vaknade 10, haha daah -.-
gick och duschade håret och nu blir det att blåsa och sen platta.
sliter som fan på håret har jag märkt så måste till frissan snart innan skolan börjar.
kul att höra på mitt lilla snack.

nä men har oxå märkt att mamma och pappa kollar på massa resor på datan?
hmmm.. kanske blir att åka utomlands snart kanske ;) :D

iallafall nu ska jag börja sätta på lite go musik på datan och börja fixa mig.
vi hörs nog när jag kommer hem från simon, puss



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback