hemma!



hej bloggen.
kom nyss från simon :)
satt hos han och kollade på skräckfilm.
jag och simon hade redan sätt den så de va typ bara michelle som satt och skaka av rädsla ;)
sen kom robin med sin moppe och köta lite med oss tills madde kom.

pappa kom om hämtade mig och michelle vid 5.
körde hem henne och nu ska jag ingentligen plugga -.-
ska oxå klippa mig i morgon efter skolan.
skojade lite med simon idag att jag kommer göra värsta förändrigen i håret!
raka av allt på bara ena sidan & färgade lila. hahah :P

hände massa saker i skolan i dag oxå, som till exempel.. slog mig själv i ögat med min egna fläta..
riktigt jävla fail var de och många flabb haha -.-
men ja överlevde iallafall.

nu när jag kommit hem blev de lite trassel mellan mig och min mamma..*sur*... -.-
så nej jag är inte på humör.
i morgon blir det nog att åka till simon efter frisören och hjälpa han med att passa jennys barn.
men jaja nu ska jag ta tag i pluggandet och börja plugga, hörs i kväll typ


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback