hemma



hej bloggen.
idag har de inte varit bra!
haft sjukt ont i magen & varit sjukt trött :O

engelska och fysik är de värsta som finns och de hade vi idag. -.-
minus på allt! fast vi hade inställt idrott så de var la gött ändå typ..

nu är jag iallafall hemma :)
förlåt sabina att jag inte åkte med bussen med dig, åkte med pappa ist.
haha ja.. vad händer i dag då? tror faktiskt att jag ska börja plugga & läsa (boken vi har i svenskan)
var jätte busig och inte gjorde det i går :$ thihi.

nä men japp. vid 5 åker simon till sin bror som har flyttat till LILLA EDET :D
fan va grymt! och de är oxå precis vid min kusin!
så innan 7 tror jag att sabina och jag åker in till edet och träffar han?
men vi får la se? nu ska jag plugga så vi hörs senare.

BLI DAGENS BLOGG? klicka här eller här eller kanske här ;)


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback