tankar..


jag får bara ont i magen när jag tänker på hur de igentligen är.
känner mig så jävla dum när jag ser dig.. jag lät dig må dåligt, jag lät dig gråta!
när man ser dig så fattar man att du verkligen inte ville förlora mig igentligen.
jag är så jävla dum!.. att jag inte lät det bara va.

fast det skulle ändå inte gå att det va vi.
för andra bara blev sura och drog i mig.. för dom va inte vän med dig!
gick som en jälva hund efter dig och ditt jävla killgäng?!
du visste plötsligt inte vem jag var då.

rätt trist att det igentligen var ditt fel, skulle nog varit vi.
"mogna upp jävla idiot" var de första jag tänkte när jag märkte att du dissa :O


hela du och 2 år tillbaka har jag älskat dig.
du vet redan hur mycket jag tog min tid till dig, men aldrig någonsin vetat de förr.
idag gillar inte jag dig längre.. det känns som om jag aldrig träffat dig?
jag är lika rädd att prata med dig som då jag var helt besatt av dig (kär..)
helt sjukt och du är bara en sån lite jävla fjant igentligen.

 



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback