Andra advent



heje.
nu har jag suttit och "pluggat" kan man la säga? :)
haha har ist suttit i köket och snackat om piercingar och tatueringar med min syster medans hon satt och åt.
fast jag har ju pluggat. lite..

haha men iallafall. var ju hos min söta farmor och farfar förut.
åt ju som sagt middag där med familjen, skit gött och sen blev det banan glass haha, tvär go!
sen åkte vi hem och jag var helt död och fick världens huvudvärk.

nu tänkte jag ta bort mitt cp smink och byta om till mysis.
sen fixa lite i rummet och sen sova tror jag?
tagga skola i morgon. helvete



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback