fight for you



hejsan.
förlåt för dålig bloggning idag men har bara inte hunnit osv (är sjukt störande att det alltid är på kvällen som jag bloggar)  :(

men iallafall nu har typ hela den hära torsdagen gått och jag har typ inte alls gjort något vettigt?
var hemma själv med min syster när jag kom hem från skolan -.-
HAHA och fyfan! jag och sabina såg en på bussen som såg precis lika dan ut som hennes kille (valter)
svär vi hållde på att dö av skratt!! sjukt läskigt o.O

haha.. btw, nu är min älsklings julklapp handlad och fixad.
så ska dit till han den 18 för att ge han den innan han åker till m-uppsala :)
men ja, haha, har typ inget att skriva om förutom att jag igentligen behöver plugga och städa rummet.
men orkar fan inte de lixom -.-



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback