godmorgon



ååh så jävla jobbigt.
blogg.se dampar sjukt mycket för mig -.-
skrev ett inlägg i går som inte kan visas/publicera?
jaja..

men ialllafall nu har jag typ änna vaknat till liv och sånt.
har ätit frukost fast går forf runt med mysis :p
idagen idag ska jag först hinna med att fäga mitt hår (kan inte göra de nu innan 2 för vi har ingen bil = ingen hårfärg)
och packa ner alla skit grejer som ska med till simon, sen fixa mig + massa andra saker!
åh hatar stress -.-

men yes yes nu ska jag hoppa in i duschen iallafall sen får vi se vad som kommer hända.
puss hey


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback