godmorgon



hej mina sötnosar.
vaknade sjukt sent idag så har bara slappat runt här i pyjamas sen dess.
är fortfarande sjuk och sånt så det beror på det oxå.

men iallafall just nu så sitter jag i mammas och pappas säng och kollar på tv.
är så jävla grymt avis på att dom har tv där och inte jag i mitt rum!

kan oxå berätta att i morgon blir det nog att beställa tid till en som kan fixa navel piercing till mig.
het seriöst!! aaaah är sjukt glad :D
haha jaja nu ska jag kolla på något pogram och sen äta lite mat. puss hej


KOMMENTARER:
Ebba

Sv- Jag ska till min farmor å farfar i norge! :)

Du då?

2011-12-29 21:57:26
URL: http://ebbakvarme.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback