hallo december



heje.
idag är det första december och lixom haha.. det har fan inte kommit någon snö en -.-
vill ha snö nu ju :o

© weheartit

men anyway.. skolan var bra och så idag. hade röv matte, hk och bild bara så det var ganska chill ändå :)
slutade 11:55 (tror jag) och satt och väntade på bussen i regnet med michelle, linus och lukas.
och nu är jag så jävla hungrig så jag håller på att dö eller något!
har nyss bytt om till mysis och ska ta och ringa simon snart.. känner att jag måste snacka med honom.
jaja iallafall i morgon har jag studiedag så är leeeeeeedig
heja mig :D



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback