hemma igen



hallu.
igår åkte jag och sabina hem ganska sent från simon & valter så hann inte blogga!
men vi hade iallafall super mysigt framför en film hos valter




aja! just nu sitter jag i köket helt ensam *snyfft* haha och kollar runt efter julklappar. får typ världens ångest över sånt!
suck.. men iallafall, skolan idag var fett trist.
började typ vid 9 och sen hade man typ verkligen sjukt ont i magen så hela dagen blev förstörd på grund av de -.-


© HAHAH jag och lukas humor på tekniken.
anyway, nu ska jag sätta mig där nere och värma mig vid brasan och kolla på tven. mysis ♥


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback