Fredag



nämen tjenare.
är typ ganska sent nu för att blogga men ah skit i de ;)

haha iallafall. hade skit mysigt hos min lilla gosis och kollade på massa filmer som sagt.
sen stannade sabina kvar där när jag skulle hem vid 8 osv..
nu känner jag typ att min ögon snart går i kors så jag ska nog ta och krypa ner i sängen.
och i morgon så åker jag till simon igen, fast blir nog vid 3 tiden eller
nått för ska förmodligen färga mitt hår om jag hinner -.-
sen på söndag så åker vi till stenugsund för att ha "mini jul" för hans släkt osv.. haha döda mig D:
så jag måste rota runt i hela rummet efter något som jag kan ha på mig då! ååh har verkligen ingenting.
får panik och ångest ...... iiiihhh!


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback