Dan före dan före dopparedan



godmorgon allihopa!
i morgon är de julafton.. och tycker såhär att fan va året 2011 har gått fort?!
jag menar igår var de lixom sommar typ. haha :(

jaja.. vaknade runt 11 med värsta huvudvärken och allt sånt.
sen har jag bara slappat runt här med min one piece och dammsugat hela övervåningen.
men iallafall sen mot kvällen så kommer min kära morbror & linda hit :)
dom ska sno mitt rum så jag vet inte vart jag ska sova haha.. *snyfft*
men iallafall nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite snabbt osv. sen blir det att äta god mat.
puss hej


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback