Året 2011

Har du träffat några nya personer?
ja det har jag. och är grymt glad över det! världens finaste

Har de påverkat dig positivt/negativt?
positivt

Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
ja de har man väl?

Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
hade inga, vem fan har det btw haha?

Någonting/någon du saknar 2011 och vill ha 2012?
nja.. jag venne. året 2011 gick så fort och var verkligen superkasst så hoppas på 2012 blir så mycket bättre.

Det bästa du har gjort i år?
varit 100% ärlig

Ditt största misstag?
kärleken måste jag nog säga.. fast blev bättre ju dagarna gick.

Hur har du firat/firar jul i år?
hemma hos mig med familjen och morbror och linda :-)

Vilka datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
22 maj 2011 då jag och simon blev tsm ♥

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2011? 
skrillex - first of the year , basshunter - fest i hela huset

Vad önskar du att du hade gjort mer?

skött skolan mer.. kanske

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
inte vart så osäker på allt..

Vad är det pinsammaste du gjort i år?
jag gör pinsamma saker typ hela tiden så jag vet inte riktigt.. haha

Blev du kär under 2011?
dunderkär!

Har du legat på sjukhus under 2011?
nepp

Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
allvarligt sjuk.. vet inte, men var sjuk i cirka 1 månad med öroninflammation och ögoninflammation helt cpat -.-

Hur många one night stands?
hahahah

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
firade med min släkt, regnade då den dagen så de va inte så lyckat.

Vem fick dig att må bra?
mina finaste vänner, pojkvän, familj och hund

Har du förlorat någon vän i år?
har förlorat många av dom närmaste men vi hittade tbx sen.. så I do not know

Vem saknade du?
saknade många i vissa stunder

Har du flyttat under 2011?
nej

Har du varit full 2011?
hahaha ;-)

Vad ska du göra nu på jullovet?
bara umgås med dom närmaste och ha det bara så jävla bäst, fast att min pojkvän ska va i uppsala hela lovet :(

Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
vet jag inte.

Vad ser du fram emot 2012? 
det får vi se ;-)



KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback