fucktisdag



hellu.. sorry för super kass bloggning
men iallafall har nyss kommit hem från från bussen.
idag försov jag mig skit länge och fick panik på morgonen!
så man kan säga att hela dagen har typ varit smått åt helvete.

igår (bloggade inte) ..åkte jag hem med några kompisar och skulle göra klart nån skolgrej.
som skulle va klart idag,, så vi stog där som små miffon och babblade på engelska och skämmde ut oss inför hela skiten.
haha fyfan.


© haha hade lite tråkigt på matten idag

men iallafall nu ska jag hoppa in i duschen (behöver!!!)
sen ska jag nog ta nått att äta eller nått sånt..


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback