sovit över hos sabina



okej okej! -.-
har varit värsta dåliga bloggningen nu på senaste :O
och säger sorry för de.. typ

iallafall är hemma nu efter att sovit borta hos sabina en natt :)
grymt kul, låg och snacka hela natten om massa och kom knappt ihåg när jag somnade.
haha vi vaknade med värsta rycket av att min mobil började låta, såklart så var det robin -.-

han kom iallafall hem till oss sen.
hade sofft inne på hennes rum, tog kort och satt vi datan typ som alla andra dagar ;)
sen åkte han hem eller nått sånt där.. tror han skulle käka pizza inne på edet.
skit samma! sen var jag med sabina resten av dagen.
gick hem vid 10 och nu är min mormor här.. hon passade mina små syrror hela dagen idag eftersom att mamma och pappa är på nått spa någonstans -.-

men iallafall nu har jag precis tagit bort sminket så nu ska jag bara ladda ner låtar till mobilen sen blir det sängen nästa :)
imorgon ska jag nog va med sabina igen.. så jag vet inte om det blir så mycket inlägg nått mer.
jaja godnatt


en mini felicia där :$


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback