strax in till edet för att va med elin!



nu blir det att fixa sig lite fort!
sen drar jag till edet för att träffa elin eriksson :)
vi ska ragga upp några och luffa runt där haha tänkte vi.
kul btw :D

godmorgon förresten..!
vaknade av att de ringer och att de är min älski pälski som ringer, men orkade totalt inte med att svara så lät de va ._.
iallafall mina syskon ska sova över hos mormor inatt så slipper dom idag!

hehe.. jaja nu ska jag sätta mig framför spegeln och platat håret.
vi hörs kanske på mobilbloggning sen, eftersom att jag antagligen ska in till edet.. -.-


KOMMENTARER:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback